2010. augusztus 27., péntek

6. fejezet


Sajnáljuk, hogy sokat kellet várnotok és ez is elég rövidke lett de csak egy szemszöges.

5. Fejezet

Marion szemszöge


Reggel öt órakor felkeltem. Odanéztem a másik ágyra, de nem láttam semmit az ágy szépen be volt vetve.
Csak a cuccai voltak úgy, ahogy a tegnap veszekedés után hagytam.
Vajon hol lehet? De mit is érdekel engem akit becsapott?
Utána felöltőztem és mentem az első órámra ami irodalom volt.
Leültem a helyemre és jött az összes haverom.
-Hol van Patt?- kérdi Caleb- aki eközben a telefonját játszadozik-
Na mit mondjak erre? : A) Lány és rájött és ezért elment .
B) Beteg és azért nem jött be órákra.
C) Elrabolták az UFO-k xD

- Legyen B)!- gondolkodtam hangosan.
-Tessék?- kérdezte Bob
-Semmi, vagyis úgy értem, hogy beteg- köntörfalaztam
-Kár pedig ma kell beavatni az elsősöket, Patt lefog maradni a szórakozásról.- mondta Allen.
-Már csak azt kell kitalálni, hogy mivel és hogyan szívassuk meg őket-sóhajtott Cedric
-Mi lenne ha belenyomnánk a fejüket a kajába ,aki meg nem menő annak a Wcébe?- kérdeztem.
Erre mind jót röhögtünk.
-Ki szavaz ellene?- kérdtem.
Senki sem emelte fel a kezét, szóval ez lesz. Már mindenki azt várta, hogy vége legyen az első két órának.

Az étkező belépve láttam, hogy az összes elsős minket nézz.
Megnéztük őket és csináltuk egy listát, hogy ki menő és ki nem. Utána megbeszéltük, hogy ki kit fog beavatni.
Na igen a végére maradt az ikerpár az egyik menő a másik, pedig nem.
A menőt elintézték a srácok. De a stréber nekem maradt. Szegénykét majdnem megsajnáltam mint egy lány úgy könyörgött de a végén meg kellett csinálnom.
Kimentem a wc-ből és egy nagy ütést éreztem a fejemen .A kis elsős testvére aki eddig menő volt de most már nem az.
Elindultam felé, láttam a félelmet a szemébe. Láttam nagyon remegett de gondoltam, még elérem. El is értem adtam neki egy akkorát, hogy vércseppek szálltak az ég felé.
Aztán megfogtam a és berángattam a Wc-be és ő is kapott. Utána már nem csinált semmit.
Ezután bementem a tanterembe és végig ültem a további 3 órámat.
Óravégén Allen megállított az ajtóba:
-Haver hallottam a bunyóról, ne is tagad az egész suli erről beszél-mondta
-Jó de nem itt. A szobámba elmondom.

Bementünk a szobámba és elmondtam neki az egészet.
-Ez meg mi? -mutatott rá Patt playboyos öngyújtójára
-Van egy titkom, de ígérd meg, hogy nem mondod el senkinek.
-Buzi vagy?- röhögött.
-Nem. Az van, hogy Patt…
-Ő buzi?- röhögött tovább.
-Nem!! Ő lány!- ordibáltam rá.

Igen rövid lett de kérünk szépen Komikat!
Pussi!

9 megjegyzés:

  1. A vége tök jó lett. Van egy titkom.
    -Buzi vagy? -elröhögtem magam.
    Tök jó lett. Várom a kövit, lányok.
    Puszi: Betty

    VálaszTörlés
  2. Szijja!

    Ez tök jó fejezet lett!!
    Már várom a kövit!

    VálaszTörlés
  3. végén ez a vanegy titkom. buzi vagy? hát kész x"DD
    nagyon jó lett =D
    csak nagyon rövid =/
    remélema kövivel siettek mert hát ez a függővég meg az előzőnél is...tiszta idegtépő x)
    puszi Mimi

    VálaszTörlés
  4. Szia én most találtam az oldidra, és hát nagyon nagyon tatszik a törid kiváncsi vagyok h a többi fiúk h reagálnak erre a "kis" bejelentésre!!!? Pusy becky

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szuper lett k.....jó az oldal :D remélem hamar lesz folytatás !! Please nem tudok nélküle élni :(

    VálaszTörlés
  6. Nem állítotok mondjuk egy 5 vagy 10 es komi határt?? és ha az összegyűlik akkor jön a kövi ?? akkor talán előbb lenne XD de gondolom mostanában észre lehet venni hogy bármit megtennék ha hamarabb jönne a friss.

    VálaszTörlés
  7. EZ NAGYON JOOOOO
    Alig varom a kovi reszt
    SIESS.

    VálaszTörlés
  8. Basszus meddig váratattok még ez annnyia király hogy eldobom az agyam!! Nagyon nagyon király!! Buzi vagy??? hhhhhaaaahhhaaa!! ez egyszerűen fenomenális!!! Nagyon várom a kövit!! siessetek!!

    VálaszTörlés
  9. benéztek hozzám légyszi!!!
    http://almokereje.blogspot.com// mégegyszer köszi!! vagy először mindegy!!!

    VálaszTörlés