2010. május 3., hétfő

2. fejezet


Ilyen a szoba csak mégy egy nagy ágyal.
Köszönjük a kritikákat nagyon jól etet.
Sajnos a mostani feji rövidebb lett. És KRITIKÁT!


2. Fejezet

Patt szemszöge

El sem hiszem, hogy tényleg igent mondtam. Látni kellet, volna Henry arcát azok után, hogy kimondtam az a bizonyos szót.

Még az is kiderült, hogy gazdag a suli miatt. Első dolga az volt, hogy beszereztünk nekem leszorítót, na meg boxereket. Persze az csak úgy fogom felvenni, hogy lesz alattam bugyi. Az egyenruhát- mivel a suliban az kell hordani-, megvarrattuk nekem. Beszereztünk nagyobb pólókat pizsoma gyanánt. Laptop-ott is beszereztünk.
De legutoljára maradt a hajam. Nem hittem el, hogy erre képes vagyok. Sírtam mikor levágták a hajam.

És most itt ülök az igazgatói irodában, és a papírokat intézzük. Még szerencse, hogy a keresztnevem fiú név is lehet így nem kell nevet változtatnom
-Patt. Egy aprócska gond még van.- nézett rám.
-Mi lenne az?!
-Hát, hogy lesz szobatársad.- mosolygott rám bocsánatkérően.
-Hogy mi van?!- és persze már húzta is össze magát.
-Kérlek, ne rendezz jelenetet. Sajnálom, de minden diákom kettesével van és mostantól te is a diákom, leszel.
-Oké.- mondtam fanyarul.
-De nem kell aggódni külön ágyatok lesz és ráadásul francia. Na akkor mondom a házirendet: A reggeli minden nap 7:30-kor kezdődik. A tanítás délután 2-ig folyik aztán van az ebéd. Utána ha felveszek külön órát akkor azok vannak illetve szabad foglalkozás. 18:00-kor van a vacsora. Legkésőbb 23:00 után tilos elhagyni a hálókörletet. Nekünk mindegy mikor alszotok de figyelmeztetlek a tanárok nem fogadják az el, hogy „fáradt vagyok” az nem az ő bajuk, ha nem aludtál. Itt van az órarended. Ne csodálkozz, hogy kettő van. Az egyik olyan mintha rendes gimnáziumba járnál- szólok ezt nem veszik olyan komolyan- a másik pedig a maffiózó dolgokról szól. Vagyis: annak történelméről, lövészet, harcművészet és stb. A szobád a 591. És most nyomás.- avval kizavart az irodából. Jesszusom mi lesz még itt.

Már vagy egy órája bolyongok de még mindig nem találom az a r***dt szobát.
-Ááá. Biztos te vagy az új srác. Én Konor vagyok.- nyújtott kezet nekem egy vörös hajú szeplős srác.-
-Patt Elward. Meg tudnád mondani hol van a… 591-es szoba.- és teljes lefagyás. Mintha valami nagy bűnt követtem volna el.
-Te…te…t…t… Te a 591 szobába mész. Az…az…- elakadt.
-Nem érdekel kinek a szobája most már az enyém is lesz! Merre van?
-A legfelső em… emeleten. Ott fordulj jobbra aztán balra és ott vagy.
-Kösz.- avval otthagytam

Arra mentem amarra monda- és jé tényleg itt van.
Ahogy beléptem a szobába két hatalmas francia ágyat láttam meg. Ahol az ágyak voltak ott a fal kicsit homorú volt és fehér. Az ágyakon halvány bézs színű huzat. A két ágyat csak egy kis éjjeliszekrény választotta el. A többi fal kék volt csak néhol egy kis megszakítással volt fehér. A szobából nyílt mégy egy ajtó. Benéztem és egy teljesen átlagos fürdőt találtam. Kád, zuhanyzó, WC, mosdó.
Kit tovább nézelődtem. Észrevettem egy hatalmas beépített szekrényt. Rengeteg ruha elférhet benne csak, hogy minek hisz úgy is egyenruhánk van?!
A plafon olyan volt mintha egy sötétebb kék festékre rákenték volna a lakott és abban voltak a lámpák.

Ledobtam a táskám az egyik ágyra-, bár a másik totálisa fel volt túrva- és elkezdtem kipakolna a cuccaimat.
-Hát te meg ki vagy?- kérdezte egy mélyebb hang. Odafordultam és teljesen ledöbbentem. Egy magas izmos- de nem az a nagy izomtömeg inkább szálkás- srác ált az ajtóban. Hosszabb de mégsem az-az igazi hosszú sötétszőke haja van és egészen világoskék szemei voltak.
Még sosem láttam ilyen helyes srácot. És ez nálam nagy szó mert nem vagyok az a fajta lány aki minden srácot megbámul.

Marion szemszöge


Hát igen a világ legjobb fejei.
Hadd mutassam be őket.

Alfonso a legjobb barátom kicsi korom óta ismerjük egymást.
Ő is gazdag családból tartozik, mint én. Apukája a legjobb barátja és pénzügyi titkára az én apámnak.
Vele terveztük, hogy elmegyünk otthonról. És megszabadulunk a szülőktől.

Allen ő apja is gazdag valami örökös gyerek. Imádom bunyózni. Emlékszem egyszer odahozta ötödiktől-nyolcadikig az összes ellenőrzőjét és számoltuk, hogy mennyi beírása van neki.
15 intő.3 igazgató, 20 nap igazoltan, de persze ha nagyon felhúzzák akkor ilyen, egyébként tök jó fej és igazi jó barát.

Caleb apja a legújabb technikai gépeket hozza be és viszi ki külföldről.
Persze egyből nekik járt egy ajándék példány talán, ezért is lett számítógép őrült. Egyszer mikor már sehova se alkart jönni az anyja kért meg minket, hogy rángassuk ki a friss levegőre, mert már vagy egy hete bent ült a szobájában.

Bob-nak az anyja szépségkirálynő volt, apukája kis korában elhagyta őket. Bobnak nem is tudom hány barátnője volt. Azt se tudom hány lány verekedett érte.
Most épp csodáknak csodája nem jár senkivel-bár ebben a suliban igen furcsa lenne. Nem alkarja itt a gímibe a szoknyapecér nevet kapni, de azt elmondta, sulin kívül- hogy tetszik neki az egyik csaj.

Cedric-ről nem tudunk sokat inkább csendes magának való fiú. De ha az kell, hogy kiderítse, hogy ki kivel jár 1 nap alatt megoldja az ügyet.
Az apja nagyon jó fej, ő beszélte rá mindenkinek a családját, hogy hadd járjunk az M.G.G.-be.

Az egész suliból csak egy dolog hiányzik. Az pedig a csajok. Néha napján ki tudunk szökni egy egy éjszakás kalandra, de annál semmi több. Idegesítő az igazgató bugyuta szabályai, de igazán rémisztő is egyben az a férfi.
A szemében az-az őrület lángja. A hideg futkos a hátamon miatta, pedig engem nem nehéz megrémiszteni.

KRITIKÁT!
Puszai: Kácsa
and
Kimberly

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Elolvastam mindkét fejezetet. Nagyon tetszik. Csak sok benne az elgépelési hiba.
    Várom a folytit. Kíváncsi leszek, kibe szeret majd bele Patt. :D:P
    Puszi: Betty

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok(:
    nagyon jó mint a két fejezet(: nagyon tetszik(:Nagyon várom már a folytatást(:
    remélem hamar jön(:
    puszi,Rosalie

    VálaszTörlés
  3. Ez is k....a jó lett remek történet és megfogalmazás és a pasik sem utolsóak ...

    VálaszTörlés